Mocht jij ergens ontevreden over zijn in de therapie of onvrede hebben over mij, hoop ik natuurlijk dat je dit in een zo vroeg stadium met mij bespreekt. Ik sta erg open voor feedback en zal altijd proberen goed naar je te luisteren en samen met jou een zo goed mogelijke oplossing te zoeken. Mocht je er met mij toch niet uitkomen, zijn er een aantal dingen die je kunt doen:

Hier vind je het klachtenreglement zoals opgesteld door mijn beroepsvereniging, de SBLP:

SBLP-Klachtenreglement

Hier vind je de stappen die je kunt ondernemen zoals opgesteld door mijn beroepsvereniging, de SBLP:

Wat te doen bij een klacht

De SBLP heeft een ook vertrouwenspersoon waar je terecht kunt:

Vertrouwenspersoon SBLP: Mirjam Tuin.

Om contact met haar op te nemen, kan je dit formulier gebruiken: contactformulier clienten-contact

Hieronder vind je ook de klachtenregeling zoals opgesteld door Camcoop, de organisatie waarbij ik ben aangesloten voor klacht-en tuchtrecht.

CAMCoop-Klachtproces-Client